Heippa!

Kotisivuni ovat olleet pienellä tauolla, joten päivityksistä on hieman aikaa. Sofiakin on keskittynyt täysin koulunkäyntiin, ettei se ole muistanut kirjoitella kuulumisiani. No eipä minulle mitään niin erikoista olekaan sattunut. Täällä kotosalla elelen tavallista koiran elämää, opettelen uusia temppuja ja ilahdutan laumaa pelleilemällä. 

Muutaman kerran tänä syksynä olen päässyt käymään koikkeri tokossa Espoossa. Rakastan sitä paikkaa, koska se on täynnä hajuja! Sofian on turha yrittää saada minut kuuntelemaan kun hyvä haju on päässyt nenään. Tottakai extra hyvät namit ja uudet temput ovat myös kivoja. Muista koikkeri kavereista en niinkään välitä.. Mielummin uppoudun omiin hajuihini, kun leikin muiden koirien kanssa. Mitä siinä energiaa tuhlaamaan moiseen seurusteluun. Mutta on se vaan paljon hauskempi juttu tehdä temppuja jossain muualla kuin kotona!

Olin kuulevinani omistajilta, että pääsisin ehkä piakkoin taas agility kentälle! Olin jo hetken unohtaa mitä se sellainen touhu on, kun en ole melkein vuoteen ollut agilitaamassa. Tykkään agilitysta paljon, mutta väsyn todella helposti lääkkeiden vuoksi. Se on tosi mälsää, kun haluaisi tehdä vaikka mitä, mutta yhtäkkiä ei jaksakaan hyppiä enää.. Toivottavasti pääsen piakkoin kunnon agilityyn, olen jo tympiintynyt tuohon pienellä pihamaalla hyppimiseen!

Talven odotuksia kaikille koikkeri kamuille!

-Helmi