Tervehdys,

Onpa edellisestä kirjoittelusta kulunut jo pitkä aika. Olen lomaillut niin ahkerasti, että blogin kirjoittaminen on  kokonaan unohtunut. Eipä tästä makoilusta ja laiskottelusta oikeastaan ole kovinkaan paljon kirjoittamista. 

Kesän aikana olen mökkeillyt Suomessa, käynyt mummolassa Pohjanmaalla ja pääsin minä perheen mukana matkailemaan oikein ulkomaille asti. Kävimme autoilemassa vuonojen maassa Norjassa ja kyllä siinä tuli Audin takapenkillä istuskeltua muutaman kilometrin verran. Ajomatka itse lomailualueelle oli aika tylsä, mutta sitten siellä vuonoilla ja tuntureilla pysähdeltiin joka mutkassa ottamaan valokuvia ja ihasteltiin hienoja maisemia. Minusta kaikkein parasta koko matkassa oli levähdyspaikat ja ruokatauot. Kyllä oli ihanaa, kun ulkona retkikeittimellä laitettiin ruokaa ja minä sain tietenkin seurata ruuan valmistumista ihan kuononmitan päästä. Sitä paitsi kaikki edelliset ruokailijat olivat hienosti huomioineet sen seikan, että ruuanmurusia oli sopivasti jätetty lojumaan sinne pöytien alle. Joka yö nukuttiin eri mökissä ja sekin oli aika jännittävää. Laivamatkat sujuivat hyvin, paitsi Sofia ja äiti eivät oikein tykänneet siitä, kun minä en suostunut pissimään ja kakkimaan kannelle vaan laivan käytävien kokolattiamatot olivat mielestäni  paljon paremmat alustat tarpeiden tekemiseen.

Aurinkoista loppukesää kaikille kamuilleni!

Hemuli