Tänään ja eilen olen ollut tosi kipeä! Eilen ei oikein huvittanut mikään ja menin saunaan lattialle makoilemaan. Ruokaa enkä vettäkään halunnut juoda. Lopulta eilis-iltana suostuin juomaan jotain ihanaa lihalle maistuvaa vettä (keitettyä lihaliemikuutiota). Sitä joinkin sitten aika paljon kerrallaan. Sitten minun takapuoleeni työnnettiin joku juttu. Se oli tosi epämukavaa, mutta olin jo niin väsynyt etten jaksanut pahemmin välittää..(mitattiin kuume, ei ollut kuumetta) Lopulta pääsin nukkumaan rauhassa omaan koppaan.

Tänään aamulla herättiin jo aikasessa, kun kaikki heräilivät kouluun ja töihin. En olisi jaksanut nousta niin aikaisin, mutta täytyi minun pisulla käydä. Yleensä kaikki menevät arkipäivisin kouluun ja töihin, mutta Sofia jäi kotiin kanssani. No, en hirmusti ollut siitä riemuissani, vaan menin takaisin saunanlattialle nukkumaan. Kun isi tuli kotiin, niin sitten lähdettiin autolla eläinlääkäriin. Tunnistin sen paikan hajusta, vaikka en ole siinä paikassa ennen ollut. Meidän piti Sofian kanssa odotella kamalan kauan! (3,5h) Mutta ei se minua haitannut, kun pääsin kuitenkin lepäilemään. Lopulta joku mies kurkisti oven takaa ja kutsui meidät sisään. Minua vähän pelotti, koska en olisi jaksanut puolustaa itseäni jos se lääkäri olis tehnyt jotain kamalaa. Lääkäri tutki minun kehoani ja työnsi jonkun tikun suuhuni, se ei kyllä ollut kivaa.. Onneksi sen jälkeen pääsin alas pöydältä ja kotiin. Kotona jotain puhuttiin, etä minulla olisi angiina. Toivottavasti olen taas kohta terve! Sillä tämä olo ei ole yhtään kiva! :(